Uncategorized

טיפים לעסק חדש

הקמת עסק זה אחד הדברים המפחידים והמורכבים שיש. מעבר לזה שאין תעודות ביטוח על הצלחתו של העסק ולא ברור לאן יתגלגל ומה יוליד יום, יש הרבה עלויות שעל מנת להתניע את העסק חייבים לדאוג שהן יהיו קיימות.

כך למשל עסק שמעוניין למכור ללקוחות רבים צריך שיהיה לו פתרונות סליקה. עולם התשלומים עבר שדרוג משמעותי והיום ללא סליקה, אין לעסק שום סיכוי לשרוד. כאשר מדובר ע

יד מושיטה כרטיס
רוב התשלומים מתקבלים מהאשראי

ל עסק קטן הוא צריך פתרונות סליקה לעסקים קטנים על מנת שיהיה אפשר לשלם בקלות ובנוחות על המוצרים שקונים.

אלו פתרונות סליקה לעסקים קטנים יש?

על מנת להימנע מעלויות יקרות לחינם החשיבה של עסקים קטנים צריכה להיות חסכונית ככל הניתן. ולכן צריך לחשוב על הדרכים הטכנולוגיות והנוחות ביותר לביצוע החיובים עבור רכישות המוצרים.

דוגמא ראשונה לפתרונות סליקה לעסקים קטנים – סליקה מהנייד

ככל שמדובר על עסקים קטנים במובן של עסק שמוכר בשווקים או באירוע בבית, אין טוב מאשר סליקה מהנייד. לכולנו יש היום טלפונים ניידים וכאשר אנחנו יכולים להתקין את ההתקן שבאמצעותו אנחנו מבצעים את החיוב של כרטיס האשראי הכל הופך לנוח יותר. כל שצריך לעשות הוא לחבר את ההתקן לטלפון הנייד, להוריד את האפליקציה וזהו, אפשר להתחיל לחייב.

דוגמא שנייה לפתרונות סליקה לעסקים קטנים – תוכנות אינטרנטיות

כאשר מדובר על רכישה מרחוק, אפשר לבצע את החיוב באמצעות תוכנות שמורידים למחשב ושהן מאובטחות ואז ניתן לבצע את הרכישה בקלות ובמהירות. אומנם העסק צריך לממן את העלות של התוכנה אבל זוהי עלות די בסיסית ולגיטימית ובטוח זולה יותר מאשר אחזקת חנות פיזית אשר העלויות שלה גבוהות הרבה יותר.

כרטיסי אשראי ומקלדת
תשלומים דרך המקלדת

דוגמא שלישית לפתרונות סליקה לעסקים קטנים – קופה קטנה

אם מדובר על עסק קטן אשר ממוקם במקום פיזי, אין מנוס וצריך לעיתים קופה קטנה. כאשר רוכשים קופה קטנה אשר מספקת פתרון סליקה של סכומים לא גבוהים ועסקאות לא גבוהות אז הכל הרבה יותר פשוט. ניתן לחייב גם כסף מזומן וגם אשראי ואז מטפלים בשני דברים באותו מכשיר.

לסיכום, כאשר אתם מקימים עסק תעשו בדק בית רציני קודם.

איך מקבלים מכשיר סליקה נייד

מכשיר סליקה נייד הוא אחד המכשירים הפופולריים היותר בתחום הצרכנות כיום. מכשיר סליקה נייד מהווה עבור חברות רבות את האופציה המהירה והנוחה ביותר לתשלומים, אשר יכולים להיות נוחים, זמינים ובטוחים. חברות רבות משתמשות בסוגים שונים של מכשיר סליקה נייד. על מנת להשיג לחברה או לחנות שלכם מכשיר סליקה נייד ניתן לבקר בחנויות שונות ברחבי המדינה אשר מספקות מכשיר סליקה נייד. בנוסף,  הנכם יכולים פשוט לשוטט באתרי אינטרנט השונים ולמצוא לעצמכם מכשיר סליקה נייד אשר מתאים לטלפון החכם או לאייפד במחירים נוחים ונמוכים.

 

במאמר זה נסקור את היתרונות של מכשיר סליקה נייד, ובסופו נעדכן אתכם במקומות הטובים ביותר שהם ניתן להשיג מכשיר סליקה נייד חדש.

יתרון המשמעותי ביותר של מכשירי סליקת האשראי הוא ההימנעות מתורים מיותרים בחנויות השונות. בעבר הלא רחוק ניתן היה לשלם אך ורק בקופה הראשית של החנות ולעתים קרובות הצטבר תור ארוך של אנשים בדרכם לקנות את המוצרים אותם הם מבקשים. מכשירי הסליקה החדישים הינם ניידים וכך מאפשרים לכל מוכר בחנות לבצע את העסקה המבוקשת בפשטות מקסימלית.

יתרון נוסף במכשירי הסליקה החדשניים הוא הבטיחות שבשימושם. תחום מעילות האשראי וגניבת מספרי

סליקה ניידת
אחד המכשירים הניידים

כרטיסים צובר תאוצה בשנים האחרונות וחברות האשראי וסילקת האשראי עושות ככל שביכולתן להילחם בכך. לכן, מכשירי סליקה רבים עובדים כיום עם כרטיסי האשראי החדישים, שלהם רכיב מיוחד ששומר על ביטחון בעלי הכרטיס. רכיב זה מונע את האפשרות של זיוף כרטיסים עם מספרי אשראי מסוימים, ולמעשה מאפשר פעולת אשראי אך ורק אם זהו הכרטיס המקורי של בעליו.

מכשירי סליקת האשראי ידועים גם בזכות האלגנטיות שבהם. כיום מכשירים אלה הים כל כך קטנים וייחודיים ובעצם מהווים חלק מחזות של החנות. כאמור, החברות השונות יכולות ליצור מכשירי סליקה בהתאם לרצונם ואנו נותנים להם יד חופשית בעיצוב מכשירי הסליקה כאוות נפשם. בנוסף, אנו יודעים להטביע את לוגו החברה עם מכשירי הסליקה הסטנדרטיים ובכך לתת מקום לייחודיות של כל חברה, ללא עלות גבוהה הכרוכה בתכנון חדש של מכשיר הסליקה.

אנו ממליצים לכם בעיקרון לקנות את מכשירי הסליקה שלכם דרך חברת שאתם סומכים עליה ובטוחים בה. דוגמא לכך היא חברת ישראכרט, אשר מאפשרת ללקוחותיה לקנות מכשיר סליקה נייד המחובר ישירות לטלפון החכם. מכשיר זה הוא אמין, מהיר ובעיקר בטיחותי מאוד ומוחק את זיכרונות האשראי של הקונים בחנות מיד לאחר הקנייה.

בנוסף, ישנה את חברת verifone, אשר מביאים את מכשירי הסליקה לנייד למחוזות אחרים ומתקדמים יותר. את מכשירי הסליקה של חברה זו ניתן להשיג דרך הרשת ולא חייבים להגיע לאחד מסניפי החנות השונים על מנת להשיגם. אנו מאמינים כי מכשירי סליקה לנייד עוד יעברו טרנספורמציות וחידושים רבים ולנו נשאר לחכות ולראות את המהפכות בתחום זה מתקדמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *