חדשנות

חדשנות זה אפל כל מה שצריך לדעת על iphone8

חברת אפל מצליחה לרגש עם מוצרים חדשים בכל פעם, וההד התקשרותי לא פוסח על הצרכנים שסקרנים לדעת מה התחדש הפעם. אם גם אתם עוקבים בסקרנות אחרי מוצרי החברה ודאי תרצו לדעת על המכשיר החדש של החברה.

אייפון חדש בא לעיר

אייפון חדש בא לעיר, והוא כולל שיפורים וחדשים רבים. כיאה לדגם החדש, אייפון 8 הוא האייפון המתקדם ביותר שהיה. הוא מגיע בעיצוב זכוכית ייחודי וכולל פיצ'רים חדשים שהופכים אותו למוצר שלם הרבה יותר. אפל לא התפשרו על התכונות השונות ויצרו מכשיר מתקדם ביותר שכל אחד היה רוצה להרשות לעצמו במיוחד בעלים עסקים למטרת ייצוגיות.

iphone 8
עיצוב חדשני מרהיב

עיצוב זכוכית חדש

העיצוב של האייפון החדש מבוסס על זכוכית עמידה במיוחד. הזכוכית נמצאת מלפנים ומאחור ומרכיבה סמארטפון חזק במיוחד. לזכוכית מצטרף פס אלומיניום בצבע תואם וגימור בצבעים שונים, כאשר תוכלו לבחור בין הצבעים כסף, זהב או אפור חללי.

עמידות בפני מים ואבק

בשנים האחרונות הבינו החברות השונות שהסמארטפון חשוף לסכנות רבות. מהסיבה הזו מכשירי הדגל שנעשים כיום כולל גם עמידות בפני מים ואבק. אפל הלכה עם ההבנה הזו עד הסוף ויצרה סמארטפון המעוצב כך שיהיה עמיד לחלוטין לחדירת מים ואבק.

טעינה אלחוטית

אין ספק, כבלים זה ממש 2016, אבל אנחנו ב2017 ורוצים לטעון את הסמארטפון שלנו בלי כל הסרבול הזה. האייפון 8 מאפשר טעינה אלחוטית קלה ונוחה, ואת הפלא הזה מאפשר גב הזכוכית המיוחד של האייפון והטכנולוגיה שאפל הטמיעה בו.

iphone
תמיד מחדשים – טעינה אלחוטית הגיע לאפל

באיזה גדלים נקבל את האייפון 8?

הסמאטרפונים שלנו רק הולכים וגדלים, ואפל הצטרפה למגמה הזו. האייפון 8 החדש מגיע עם מסך רטינה איכותי בגודל 5.5 אינץ'. אם אתם מעדיפים מכשיר בגודל קטן יותר תוכלו לבחור באייפון 8 בגודל 4.7 אינץ'.

מסך וטכנולוגיית True Tone

המסך של האייפון מספק תצוגת רטינה מרהיבה המאפשרת מנעד רחב של צבעים ואיכות רבה. בנוסף, במכשיר משולבת טכנולוגיה חדשה המכונה True Tone, בעזרתה מתבצע איזון אוטומטי של תאורת המכשיר ביחס לתאורת הסביבה. אמנם זוהי פונקציה שכבר הייתה קיימת בעבר, אך כאן היא מקבלת שדרוג והופכת ליעילה יותר.

נפח אחסון

שירותי הענן תופסים מקום מרכזי יותר ויותר בחיינו, אך עדיין נותרה משמעות מסוימת לנפח האחסון במכשיר. האייפון החדש מגיע עם נפח אחסון של GB64 או GB256, כאשר בדגם ה- GB64 תופסת מערכת ההפעלה כ-GB5. במכשירי אייפון לא ניתן להכניס כרטיס זיכרון, אבל המקום לא צפוי להיות בעיה כיוון ששירותי הענן של אפל מספקים מענה נוח לאחסון.

ממשק ואבטחה

אין יותר מידי מה לספר על ממשק של אפל הידוע כממשק הנוח מהיר ובטיחותי ביותר בשוק בעל חדשנות מקסימלית, גם האייפון 8 מקבל את כל החבילה וממשיך את המסורת של מערכת ההפעלה הנקייה של אפל, מערכת ההפעלה מתאימה לכל צרכן מגיל שנה. תאימות מערכת ההפעלה בצורה מדוייקת לחומרה היא זו שהופכת את המכשיר למושלם. המערכת מוגנת מכל הכיוונים ומתאימה במיוחד לצרכים אשר דואגים לביטחון המידע שלהם.

אידיגיטל

idigital

איפה קונים את האייפון החדש?

את האייפון 8 תוכלו לקנות במגוון חנויות ברחבי הארץ וגם באינטרנט. אחת הדרכים המשתלמות היא רכישה דרך חברת I DIGITAL, שמציעה מסלולי טרייד אין משתלמים ושיטות תשלום נוספות. כך תוכלו להשתדרג לאייפון החדש ובאותה הנשימה להיפטר מהסמארטפון הקודם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *