בניית חנות / אתר

שיתוף פעולה של ישראכרט עם "החנות האינטרנטית שלי"

אחד מכל עשרה ישראלים מוציאים מעל 1000 שקלים בחודש על קניות באינטרנט וכמחצים מהישראלים רוכשים ב-300 עד 500 שקלים בחודש.

כך עולה מסקר שביצע מכון המחקר רושינק ונתוניו מתבססים על שנת 2017. הנתונים הללו מצטרפים לנתונים משנים קודמות על היקף הקניות שלל הישראלים ברשת, שרק עולות כל הזמן.
בעלי עסקים שאין להם אתר סחר באינטרנט מפספסים אפשרות מצוינת להגדיל את ההכנסות שלהם. הקניה ברשת פשוטה, נוחה וזמינה ובעל עסק שמוותר על האזור הזה עלול למצוא עצמו מאחור. אז מדוע בכל זאת לא כל בעלי העסקים פותחים חנות אינטרנטית?

אבל איך מתחילים?

כדי להקים חנות אינטרנטית צריך להכיר את התחום ואת האפשרויות שהוא מציע ובעלי עסקים רבים פשוט לא יודעים איך להתחיל. יש המון פלטפורמות, ולך כבעל עסק אין יותר מדי הבנה בתחום. אתה עומד אובד עצות מול כל האפשרויות ולא מצליח להבין איך אפשר להתקדם.

בעל עסק יקר, במקום להתייאש כדאי שתשמע על שיתוף הפעולה של ישראכרט והחנות האינטרנטית שלי שמספקים פתרון מצוין לבעלי עסקים שמעוניינים בפתיחת חנות אינטרנטית.

 

מיזם החנות האינטרנטית שלי

פרסומת ישראכרט
לוגו החנות האינטרנטית שלי

החנות האינרנטית שלי היא מיזם שנעשה בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט, שנועד לאפשר לבעלי עסקים להקים אתר סחר בצורה קלה ומהירה. המיזם עוצב ותוכנן מתוך הבנה של הקשיים בהם נתקלים בעלי עסקים בבואם לפתוח חנות ברשת, מתוך מטרה לתת להם מענה שלם ואמיתי יותר.

בעל עסק, או אדם שאינו בעל עסק אך מעוניין בהקמת חנות מקוונת יוכל לבנות במהירות אתר למסחר אלקטרוני בעיצוב נקי ומקצועי, כך שהמוצרים שלו יקבלו את תשומת הלב הראויה להם. על ידי הקמת אתר מאיר עיניים ונוח לשימוש תגדל כמות הקונים באתר.

הטכנולוגיה המתקדמת בה עושים שימוש בחנות האינטרנטית שלי מאפשרת לבנות חנות נוחה במיוחד המציעה חווית רכישה קלה ומהירה בכל הפלטפורמות הקיימות- מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים.

 

הכל במקום אחד

לפעמים אנחנו עושים דברים ומגלים שהתפזרנו למקומות שונים. כך הדבר עלול להיות גם בהקמת חנות מקוונת. אתם צריכים מישהו שיבנה את החנות, לדבר עם חברת האשראי כדי לאפשר תשלומים, לכתוב תוכן וגם לדבר עם חברת פרסום. הייחוד החנות האינרנטית שלי בכך שעסקים קטנים ובינוניים יכולים להקים אתר סחר בצורה פשוטה במקום אחד.

12 בלילה ביום חמישי, האתר קרס ואתם עובדי עצות. אין לכם מה לדאוג. תוכלו להיעזר בליווי המקצועי והעזרה הטכנית שפועלים 24/7. הליווי המקצועי מתחיל כבר בשלב ההקמה של האתר, עובר דרך פתרונות השילוח וכולל גם את ענייני השיווק והתפעול השוטף של החנות.

 

ניהול שליטה ובקרה

כמו בחנות פיזית, גם חנות אינטרנטית דורשת ניהול שוטף. אמנם אין מוצרים על מדפי החנות, ואין רצפה שצריכה להיות נקייה, אבל יש מערכת משלוחים שצריכה לפעול ומוצרים שצריכים להתעדכן כל הזמן. גם מבצעים, מוצרים שנגמרים ושינויים אחרים צריכים להתעדכן כל הזמן באתר. אלה רק מהדברים להם צריך לדאוג בעל החנות, והמערכת של החנות האינטרנטית שלי מספקת לבעל העסק פלטפורמה נוחה המאפשרת לו לטפל בכל צרכי העסק במקום אחד.  מכירת מוצרים ומעקב יומיומי, הכל נעשה במערכת נוחה ואחדותית שמספקת שקט נפשי ונוחות מירבית.

דוחות מתקדמים

כבעל עסק אתה חייב להיות מעודכן כל הזמן בכל המידע האפשרי. על ידי הפקת מידע עדכני תוכל לשלוט בחנות, לנהל אותה בצורה טובה יותר ולהגדיל את המכירות. המערכת של החנות האינטרנטית שלי מאפשר להפיק דוחות מתקדמים בזמן אמת, כך שהמידע יזרום אליכם בכל זמן שתבחרו.

 

ניהול מלאי

איך מנהלים מלאי בחנות מקוונת? איך מסתדרים עם כך שהמוצרים לא נמצאים על המדף? איך מארגנים את המחסן? איך יודעים מה חסר ומה נגמר? איך מעדכנים את האתר? בחנות האינטרנטית שלי ניהול המוצרים מתבצע בצורה נוחה במיוחד וכל השאלות הקשות נפתרות.

 

הנפקת חשבוניות

כאשר קונים בחנות פיזית מקבלים חשבונית מהמוכר, ואילו בחנות אינטרנטית יש צורך במערכת חשבוניות אוטומטיות למייל. במערכת הזו תקבלו גם הנפקת חשבוניות וקבלות ישירות מתוך ההזמנה, בלי לחכות או להתאמץ.

 

מה לגבי המשלוח?

רכישות המתבצעות באינטרנט כוללות גם צורך במשלוח, הרי הלקוח לא נמצא בחנות כדי לקחת את המוצר. זה בטח נשמע לכם מסובך לתאם את המשלוחים, אבל במערכת הזו זה ממש פשוט, כאשר כל שילוח נעשה בלחיצת כפתור.

חנות באינטרנט/
קניות באינטרנט העידן החדש

עדכון סטטוס הזמנה

אנחנו חיים בעולם בו כולם רוצים להיות מעודכנים כל הזמן. סטטוס בפייסבוק, נראה לאחרונה בוואטסאפ או הודעות בטלגרם- כל הזמן המידע זורם. גם הלקוחות שלכם רוצים להיות מעודכנים במצב ההזמנה שלהם, ועדכון הסטטוסים במערכת מתבצע בתוך שניות כך שהלקוח יהיה מעודכן ומרוצה.

 

שיווק ופרסום

אחד הדברים החשובים בהקמת חנות וירטואלית הוא נושא השיווק והפרסום. לא מספיק להקים אתר, ויש להביא אליו גולשים. הדרך לעשות את זה עוברת דרך קמפיינים. בעזרת החנות האינטרנטית שלי תוכלו להרים קמפיינים בפייסבוק ובגוגל וגם בקרב מחזיקי כרטיס ישראכרט ואמריקן אקספרס.

 

קבלו את כל היכולות במקום אחד

אם תבחרו להצטרף לשירות של החנות האינטרנטית שלי ולהקים חנות מקוונת תיהנו מכל השירותים במקום אחד:

  • עיצוב החנות בהתאמה למותג שלכם ובעזרת מגוון התבניות המוכנות שמציעה המערכת.
  • נפח אחסון בלתי מוגבל. כמות מוצרים, כמות הזמנות וכמות גולשים – הכל ללא הגבלה או האטה.
  • סליקה מיידית גם אם אין לכם חשבון בחברת אשראי.
  • אתר נגיש ומותאם למובייל ולמחשב.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר כולל סליקה בדף מוגן PCI-DSS, כך שהלקוחות ירגישו מוגנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *